Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2017 10:47 - Ти мен уважаваш ли ме...
Автор: irinadi Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1006 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 08.11.2017 13:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Случвало ли ви се е да ви кажат: "Уважавай ме повече!" или "Ти вече ми нямаш доверие". Да? И то не веднъж, предполагам. 
Какво значи ТИ ми нямаш доверие? Аз ли нямам или Ти нямаш моето доверие? Печели ли се доверие и уважение или някой ти го дължи по презумпция? Булшит.
Никой нищо не ти дължи, още по-малко скъпи неща като уважение и доверие! Как се печелят те? Трудно, със времето. Заслужаваш си ги като се доказваш, че на теб може да се разчита, точен си в отношенията си, без значение лични или професионални.
А се губят лесно.
Трябва да имаш топки, за да го задържиш за дълго и постоянно. Да, хората се променят, изморяват и т.н. И когато дойде умората, имай смелост, застани пред човека и си кажи болката - не съм щастлив/а, не съм доволен/а, искам нещо друго. Държа на теб, затова ти казвам, вместо да правя разни неща зад гърба ти. Точка.
Не е лесно обаче. Заради страха. От реакцията на другия, от какво ще кажат другите," сега ще се вкарам в проблеми" си мислиш. Без да си даваш сметка, че се вкарваш в още по-големи проблеми. И без да си даваш сметка, че каквото правиш на другия, го правиш на себе си. И се връща утроено. 
Да, трудно е да се изправиш пред другия, но Бога ми, как се гледаш в огледалото? Като знаеш какви си ги ...надробил? Харесваш ли се? Ако да, много съжалявам за теб! Защото човека, който си прецакал ще го преживее, ще оцелее и ще прости. Но ти си носиш твоята карма и повярвай, няма как да избягаш...
Така че, другари и другарки, не си мислете, че сте много хитри и големи тарикати. Безплатен обяд няма. Да ви е сладко!



Гласувай:
1



1. alhimik1 - Много добро есе, можеш да ми вярвяш...колкото за доверието, то е друга ракия ...)))
19.06.2018 23:15
Харесват и ми допадат разсъжденията ти...късмет ти желая, мило дете,
имам дъщеря...:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: irinadi
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 10195
Постинги: 4
Коментари: 3
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930